Op de website van agf.nl staat een prachtig artikel over Celik Market.
De uitstraling van Celik Market overtreft die van een doorsnee Turkse supermarkt. Een jaar na de verbouwing hebben we nog altijd een ‘wow-effect’, vertelt eigenaar Kasim Celik. “Kwaliteitsproducten hebben een verzorgde en nette presentatie nodig”, vindt hij. “Bovendien wilden we ons echt onderscheiden van reguliere Turkse supermarkten, die vaak een rommeltje zijn. Daarom namen we Toonen Winkelinterieurs in de arm en zij hebben er echt alles aangedaan om ons te helpen.” De kwaliteitsslag van Celik Market werkt aanstekelijk. “Ik heb al zoveel collega-ondernemers over de vloer gehad bij wie het is gaan kriebelen. Dus als je een Turkse supermarkt binnenkomt die er goed uitziet, dan zijn ze vast bij ons langs geweest.”
(bron: www.agf.nl, 29-8-2017)
Lees het volledige artikel op: http://www.agf.nl/artikel/161892/Turkse-supermarkt-met-wow-effect